Bagaiamana Hati Dan Jiwa, Bila Melihat Gambar ini? 3


بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum dan selamat menjalani hari ini dengan indah dan ceria. KY hari ni cerialah juga, walaupun kerja banyak, tetap ceria, dah tanggungjawab kenalah laksanakan kan? Tadi KY jalan-jalan kat wall facebook, dan ada satu gambat yang membuatkan KY hilang sedikit keceriaan hari ni...nak tahu gambar apa???? meh tengok...
v
v
v
v
v
v
v

v
v
v
v
v
v


Apa perasaan u alls??? terkejut tau KY lihat, ini ayah ke siapa, tak pasti. adakah patut buat macam tu, apa kata kita ramai-ramai buat juga kat dia, lepas tu kita tanya..apa dia rasa, seronok ke, suka ke atau sakit. apa punya manusia ni, tak ada perasaan perikemanusiaan langsung, apa lagi kasih sayang....KY sedih tengok baby tu nangis....

Artikel Berkaitan