Kini Muncul Kembali

Bismillahirahmanirrahim

Assalamualaikum dan sebelum terlambat KY ingin mengucapkan Selamat Tahun Baru 2014 buat sahabat tersayang..macam cipsmore kan KY ni, kejap ada, kejap hilang..maaf ye, nak buat macam mana, keadaan memaksa...

Ualls tahu kan keadaan di Kemaman baru-baru ni, dilanda banjir besar...tahun lepas kawasan perumahan dekat KY air cuma paras lutut je, tapi tahun ni..paras dada, semua barang tak dapat di selamatkan, termasuk laptop kesayangan..

Tapi apa pun KY bersyukur kerana KY sekeluarga selamat...sempat keluar dari kawasan tu sebelum air tinggi. u alls sibuk tak? kalau tak...mai lah sini tolong KY kemas rumah...belum siap sepenuhnya ni hahahah....

Oklah...tak nak cakap banyak...cukuplah sampai di sini...InsyaAllah..nanti kita bersua lagi..oh ya, nanti KY kongsi gambar-gambar banjir di kawasan KY dengan u alls ye...sampai bersua lagi wassalam..