Mereka Yang Ku Sayang


بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum, macam mana, dah bersenam? ramai tu yang nak kurus, jangan malas tau....u alls tahukan, KY ni pencinta haiwan. kat rumah KY selain daripada kucing ada juga haiwan lain..tapi sebelum KY perkenalkan mereka-mereka itu, sebenarnya kan, KY dah banyak membela..aaaaaa...bukan bela hantu tau, KY pernah bela arnab, burung, ikan, macam-macam ikan, hemster tapi yang paling banyak kucinglah...

Yang ini KY baru bela, mungkin dalam sebulan dah..jalan-jalan kat pasar malam, eh eh ehhh...tengok berkenan pulak..nak berkenalan dengan mereka? jom..tapi jangan mengurat tau...
v
v
v
v
v
v
v
v


ini dia mieny dan mieky. yang besar tu mieny, cukup aktif, nak tengok aktiviti si ciut ni turun lagi bawah....
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v




ini aksi si mieny, si mieky malas, suka tidur je eeemmm....suka sangat memanjat, tengok je gambar yang bawah tu, muka sombong..hari tu KY ingat dia tak dapat keluar, asyik sangat tengo tv, alih-alih dah tak de dalam tempat mainnya...pusing keliling cari, maklumlah, si mieny tu kecik, silap-silap, terpijak..KY buat dengan puzzle tempat mainnya...cantum-cantum biar tak boleh keluar...rupanya ganas lagi dia...
v
v
v
v
v
v
v
v
oklah...masa untuk berehat...selamat malam...hihihih