Keadaan Banjir Di Kemaman 2014

بسم الله الرحمن الرحيم

assalamualaikum, bertemu lagi kita, rasa macam rajin pulak nak menulis hahaa...u alls tahu kan sekarang musim hujan, mizz yatie fobia sangat sekarang, maklumlah tahun lepas kawasan Myatie di landa banjir besar.. mesti u alls ingat..banjir di kemaman, keluar tv u...

time ni pun tengah hujan lebat, dah banyak tempat yg di landa banjir, sempena itu Myatie nak kongsi beberapa gambar yang sempat di ambil...

seberang tayor, kalau tengok keadaan macam ni, bahaya betul, harap penghuninya selamat semua

Seberang tayor juga ni, jalan besar putus 2


ini jambatan yang Myatie lalu lalang..aduh..takut pulak tengok


ini pula kat padang kubu... dah jadi macam sungai, begini jugalah keadaan tempat Myatie tahun lepas

Myatie minta doa dari u alls.. semoga semuanya selamat dan tiada yang terkorban, tengok saja di kelantan.. subhanallah...semoga keluarga mangsa yang terlibat tabah menghadapi dugaan dan ujian dari yang Maha Esa...aamiin

p/s: sumber gambar dari fb page kemaman