Please!!! Jangan Malukan Diri


بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum... soalan biasa apa khabar semua, semoga kita dan kita masih diberi kesihatan yang baik..aamiin. kali ini KY nak tulis entri yang sedikit beremosi, bukan beremosi marah tapi emosi sedih. kenapa sedih? kerana ianya telah menguris hari kewanitaan KY ini.


Semalam KY jalan-jalan di dunia maya, singgah dari blog ke blog, maklumlah ada sedikit masa terlebih, setelah ke sana ke sini, akhirnya KY terjumpa satu blog, ownernya wanita, KY amati artikel-artikel di blognya satu persatu, maklumlah tak pernah masuk ke situ, trafiknya Alhamdulillah...bagus, sekali.

Tapi kan, artikelnya banyak menampilkan gambar dan video. cerita-cerita panas gitu..tapi sayang gambarnya banyak tertumpa pada kaum hawa. maklumlahkan, ownernya wanita. tapi sayang sekali lagi gambar-gambar yang ditampilkan membuatkan KY malu melihatnya.

Kenapa harus tampilkan gambar yang sedemikian rupa, kenapa harus mempamerkan gambar yang terdedah sana terdedah sini? lagi pun sebagai seorang wanita kenapa nak buat blog yang menampilkan cerita-cerita panas? tak sesuaikan? Astagfirullah....KY dah terikut emosi ni...

Walaupun ada sesetengahnya bukan gambar wanita Islam, tapi mereka tetap wanita...takkan kerana nak trafik, kita sanggup postkan apa saja. KY selalu dengar kata orang, penulis ini kalau kita mati suatu hari nanti apa yang tinggal hanyalah tulisan yang kita tuliskan. jadi biarlah apa yang bakal kita tinggalkan itu boleh membawa kebaikkan pada semua kan?

KY pun taklah ulas panjang-panjang, lagipun KY tak pandai nak mengulas, seandainya ada yang terasa, KY mohon beribu-ribu kemaafan....terima kasih pada kamu, kamu dan kamu yang sudi singgah ke sini dan KY berharap sesiapa yang datang ke blog KY akan sentiasa happy dan teringin datang lagi hehehhee...