Bertemu Juga Kita Akhirnya

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum, Alhamdulillah..akhirnya bertemu juga kita dengan Ramadhan yang pertama dan semoga Allah akan panjangkan usia kita menunaikan ibadah puasa hingga hujungnya. aamiin...pasti ramai yang terujakan? jangan lupa kalau ada kelapangan nanti malam kita sama-sama solat tarawih tapi pastikan yang wajib diutamakan.

Bila dah masuk bulan puasa, tentu ramai bolgger-blogger yang akan menceritakan pengalaman berpuasa , apa lagi kenangan zaman kanak-kanak, KY pun ada juga, tapi belum masanya nak kongsi. Sempena Ramadhan ini, KY tukar background dan header. semoga yang singgah ke sini bersemangat sikit menjalani ibadah puasa.

Pada bulan puasa jugalah, tanggungjawab lebih besar apa lagi para ibu, pening kepala hari-hari dok pikir, "nak masak apa hari ni?" hehehe..habis-habis pikir, ke Bazar Ramadhanlah jawabnya kan? tapi beringat sedikit, jangan membazir ye, jangan buat kelabu mata dan ikutkan nafsu, tak baik tauu...

Oh ya, KY baru perasan, bila KY sebutnya je Bazar Ramadhan, ramai yang tersenyum,,,sukalah tu hihi...apa-apa pun tak kisahlah apa yang u alls nak beli dan masak, yang penting jangan membazir ok? oklah...cukup sampai disini celoteh KY untuk hari pertama puasa, tak ada tenaga nak taip panjang-panjang heheee..

Maaf ye, hari ini entri merapu sikit, nanti kita akan kembali menggapai ilmu bersama InsyaAllah...Jaga hati, jaga mulut, jaga pandangan dan jaga segalanya. Selamat Menunaikan Ibadah Puasa dan Salam Ramadhan Ikhlas dari KY. Wassalam..