Pertunjukkan Ular Di Pasar Malam Kemaman


بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum sahabat-sahabat KY tersayang...hari minggu ni kemana, takkan duk kat rumah je..u alls pernah tengok ular secara dekat tak? KY belum pernah tapi...malam jumaat hari tu, kat pasar malam Kemaman, ada pertunjukkan ularrr...tak adalah pertunjukkan sangat cuma...boleh dikatakan begitu...heeee,

u alls nak tengok, ada ular besar...ada ular kecik..tapi tak banyaklah, KY malas nak tunggu lama..seriaulah pulak tengok, terbayang waktu tu, kalaulah terlepas apa akan jadi...eeeeee...tak sanggup nak bayangkan...jomlah tengok...







eeemmm....ada 3 jenis ular kat sini, tapi satupun KY tak tahu namanya...ini saja je dia pamer dulu, sebab ular ni tak aktif sangat mungkin sebab dah penat bekerja hehehhehe





yang ini KY kenal, sebab tuan dia yang bagi tahu hihihiih...ular tedung sela..katanya ini yang paling besar dalam spesis tedung sela..memang gerun tengok..panjang pulak tu...tengok je muka ia, eeee.....nak lihat aksi lebih menarik???? jom...







maaflah gambar ni cuma sempat ambil satu je, ular tu agresif sangat..melulu je tengok orang ramai..entah-entah nak ngurat KY tuuu...kihkihkihhhh...

Dan itulah persembahan terakhir, bukan persembahan terakhir dari ular tu tapi persembahan terakhir dari KY, dah tak sanggup tunggu...takut...dan yang sebenarnya itu bukanlah persembahan ular tapi pak cik tu jual ubat..ular tu mungkin sampingannya saja untuk menarik perhatian orang ramai....okkk...lah, cukup sampai disini sayang...hihihihihi