Bicara Santai: Jom Ke Cameron Hinglands Bersama KY


بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum dan apa khabar semua. Kali ini KY nak ajak u alls jalan-jalan makan angin dengan KY nak? kita pergi ke Cameron Highlands. Sebenarnya KY dah pergi minggu yang lepas tu, tapi tak sempat lagi nak kongsi dengan u alls. Hari ini baru ada masa nak update gambar....antara semua siapa yang dah pergi ke sana? bagitahu sikit. 

Sebelum ini KY selalu juga dengar orang selalu cakap, I pergi Cameron, terfikir juga KY apa yang ada kat sana, dan bila dah pergi, KY tengok tak ada apalah yang menarik juga, yang ada semuanya stawberry heee...tapi yang bestnya pergi sana, cuacanya sejuk sangat, rasa macam duduk kat overseas je...air kat situ, betul-betul ais batu...kalaulah tinggal kat situ 1 minggu, entah mandi entah tidak haaaaa..oklah..jom kita jalan-jalan...ke Taman Kuktus dulu...

ini yang kecik-kecik je, ada besar pun ada, sebesar kita..

Ini pulak pokok tomato. buahnya banyak sangat, tempat sejuk memang sesuai dengan tanaman. Buahnya berkilat segar gitu..

yang ini pokok srawberry, tapi kecik lagi, tak ada buah..

pokok bunga kat sini, cantik sangat, warnanya memang memukau..geram betul tengok, nak beli susah nak buat balik..jadi bawa balik gambar je lah

itu kuktus yang sederhana besar..eh eh ehhh...ada orang interframe lah...hihi

ini?? eemmm..semua kenal ni, KY rasa rabbit ni kepunyaan pemilik taman, besar sangat, KY belum pernah lihat lagi sebesar ini, yang paling comel lagi, pandai, masa KY nak ambil gambar, dia tengok je..hihii..kiutlah..

dan yang terakhir, jom shopping dengan KY, banyak baju cantik-cantik, kelabu mata pulak di buatnya..belang tak mau  tak mau, kena juga 2 3 helai...heeee

Ok lah...samapai sini saja jalan-jalan kita, sapa yang belum pergi tu, pergilah...siapa yang dah pergi, jangan pergi lagi lain kali heeee...