Bicara Santai: Soalan untuk anda, Mesti Jawab

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum dan apa khabar u alls. suspen tak tajuk tu, tapi jangan penik, jangan penik...soalan biasa-biasa je..u alls ni susah tak bangun pagi? ala..mengaku je lah..kalau susah. KY kan, dulu ada juga sikap susah bangun pagi, nak-nak time subuh...nauzubillah...tetapi Alhamdulillah...sudah lama tinggalkan sikap mazmumah tu...


Tapi u alls sabar dulu, itu baru soalan pertama...ok..u alls ni ada sikap malas tak? aaa...jangan kata u alls semua ni..rajin-rajin belaka...bohong tuuu...sikap ni pun KY ada jugak, sampai sekarang pun masih ada, dah cuba kikis, tapi dia tak nak pergi..sentiasa melekat dengan KY...nak buat macam mana ye?? nak tahu KY malas buat apa? Lipat baju (kemas baju). kalau boleh semua baju nak gantung kat hanger...u alls pun malas lipat baju??

Dalam hidup kitakan, pasti ada yang kita suka dan tidak? kalau cakap pasal suka ni, susah juga nak cakap, sebab banyak benda yang disukai..tapi..aahhh..tak apalah kita cakap pasal benda yang kita tidak suka. banyak juga..tapi satu benda ni memang KY tak suka dan tak suka..u alls nak tahu? tapi perempuan biasa suka benda ni..cuba teka cuba teka...salah..benda tu adalah barang kemas. pada KY benda ni merimaskan kalau dipakai...ada diantara sahabat KY disini yang tak suka barang kemas???

U alls ni hari-hari tengok tv, cerita apa yang u alls suka, cerita cinta? cerita sedih? cerita hantu? cerita aksi? Mistik? atau apa? KY kan, kalau cakap pasal cerita kesukaan, ooo...memang tak ada cerita lain. nak tahu tak... nak tahu takk..rasanya ramai yang suka tengok cerita ni...ceritanya adalahhh...jeng jengggg...Merlin dan Detective conan. tak kan miss cerita ni....U alls suka cerita apa?

Banyak pulak soalannya..ok..soalan terakhir dan tanpa sebarang huraian, soalan cepu emas ni..hihihh...soalannya adalah...BAGAIMANA CARA ANDA TIDUR? Pilih posisi anda di sini...hihihi
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v