Oyen Yang Terpaksa Di Bius

بسم الله الرحمن الرحيم


Assalamualaikum, ada tak peminat kucing kat sini, pasti ramai, MY suka sangat dengan kucing, MY ada bela 3 ekor, semuanya jantan..senang nak jaga...tapi salah seekor kucing MY sakit, tak lah teruk sangat..tapi.......teruk juga lah...heeeee

kucing ni special sikit, sebab dia punya kaki tangan lebih....dan yg pasti dia comel sangat..dia lah peneman MY malam2, suka sangat dia tidur dengan ibunya yg cun ni hahahhaa...

namanya OYEN....memang comel..tapi oleh sebab jarinya banyak..salah satu kukunya terlebih panjang, sampai masuk ke dalam isi..macam jari kita kena cengkam..sakit tu..jadi..tadi bawalah oyen ke klinik,..apa lagi doktor bius lah..kesian pulak tengok..jom tengok bagaimana rupa oyen

ini lepas kena bius..tak sedar apa2 dah....

inilah tangan yg di opret tadi..kesian kan...

yang ni dah sedar sikit, tapi letih lagi..sambung tido..

inilah oyen ..yang sihat dan comel...

terkadang sedih tengok orang yg anianya kucing, ada yg bunuh, sepak, pukul..tak berhati perut langsung, Nabi kita pun sayang kan kucing, apa namanya???..eeemmmmmm...Mueeza, nama yang sangat cantik..

pada u alls, jangan dera kucing tau..kalau jumpa tu, bagilah makan..dia pun lapar juga hahaaa...byeeee