Surat Untuk Cikgu Tersayang

بسم الله الرحمن الرحيم

Sekolah dah hampit kepenghujungnyakan? sempena itu KY nak tanya U alls pernah tak tulis surat untuk cikgu. Secara jujurnya KY tak pernah tulis...untuk apalah nak tulis surat...buat malu je..bahasa malaysia pun tunggang langgang...hehehee...tapi KY nak ajak u alls baca surat ni..hati-hati tau kalau baca...dan kalau ada cikgu yang terbaca surat ni...minta maaf banyak-banyak ye cikguuu...hhiihiii


Cikgu....

Kami....

Ponteng sekolah bukan apa....Cuma nak meringankan beban cikgu.

Mewarnakan rambut pun....Saja je nak test cikgu ada tak yang buta warna.

Merayau kat sekolah cuma...Nak tengok je ada tak kes pergaduhan berlaku di sekeliling.

Conteng meja hanya untuk....Memupuk bakat kesenian yang tersembunyi.

Gaduh sebab nak....Menegakkan keadilan.

Tak siap kerja sekolah sebab.....saja nak menguji kesabaran cikgu.

Merokok itu sebab....nak membunuh nyamuk-nyamuk kat sekolah.

Maafkan kami cikgu...kami buat semua ini bukan saja-saja tapi bermakna dan kami lakukan ini juga kerana kami saaayang cikgu hehehe.... Peaceeee...

Apa-apa pun kami menghormati guru, kerana kalian kami mampu berjaya di dunia yang penuh dengan pancaroba...