Banjir-Banjir Di Kemaman

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum..Alhamdulillah...hari ini hujan dah mula reda kat kawasan KY Kemaman. Tak boleh nak merungutkan? Apa yang berlaku semuanya diluar kemampuan kita. Pasti ada hikmah disebalik semua. Apa lagi ini memang musim hujan dan banjir. 

Kali ini KY nak tunjuk tempat-tempat yang terkena banjir di Kemaman, Terengganu. Ok..layan gambar je lah...

Felda Seberang Tayor

Jalan Bukit Mentok

Perumahan Bukit Mentok

Kawasan Bank Islam, Depan Nirwana

Jalan Air Puteh

Jalan Nak ke Binjai

Ok..tu je yang KY ada..Bagaimana dengan kawasan u alls ada yang terkena banjir atau lebih teruk dari kawasan KY ni? Apa-apa pun hati-hati di musim banjir ini, yang ada anak-anak kena waspada selalu, jangan lalai dalam memerhatikan mereka. Wassalam...

P/S: sumber gambar KY ciplak dari fb group kemaman