Awakk!! Kenapa Awak Buat Saya Menangis Setiap Hari?


بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum...awakkkkkk...kenapa awak suka buat saya menangis setiap hari? awak tak suka saya? atau memang awak tak sayang saya? sampai hati awakk...


Awakk...kalau ikutkan hati saya dah lama saya tinggalkan awak, tapiiii....saya tak mampu, kerana awak adalah segalanya...awak sentiasa ada bila saya perlukan, cuma kekadang saja awak pergi dan tak nak balik-balik selagi saya tak pergi ambil awak di tempat awak tinggal.

Awakk...boleh tak awak berjanji tak akan buat saya menangis lagi? cubalah awak menghargai diri saya, saya dah buat macam-macam untuk awak, tapi awak tetap tak berubah. sampai bila awak harus begini, saya juga punya perasaan dan hati, kenapa awak tak nak jaga hati saya? awakkk....awakkkkk...

Saya pun dah tak tahu nak buat macam mana, dah macam-macam cara orang bagitahu, buat macam ini, buat macam itu, tapi awak tetap sama...tak pe lah awak kalau awak tak nak berubah, terserah pada awak, apa pun yang awak lakukan, ingatlah saya tak akan sesekali tinggalkan awak, keranaaaaa.....
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

tanpa awak masakan saya tak mungkin sedapppppppp.......

jangan ketinggalan, daftar sekarang