Kalau Dah Mahu? Pasti Jadilah


بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum dan apa khabar alls..rindunyaaaaa...rindu dengan coretan sahabat semua, apakan daya masa tak mengizinkan...sibuk dengan kerja-kerja di dunia nyata. jangan kata KY dah lupa u alls tau..kalian semua sentiasa di hati. mungkin 2 3 mingu lagi baru ada masa nak berblog dan jalan-jalan kat blog u alls. ini pun curi-curi masa berblog. Yan penting jangan kata KY dah tak nak berblog, kerana blogg inilah dapat juga KY ilmu, dapat hilangkan stress dan dapat senyum-senyum depan screen sorang-sorang heeeeee...

Okkk...berbalik kepada tajuk di atas, apa yang teringin sangat tu...kitakan, walau sesibuk apa pun kalau dah teringin sesuatu, nak kan sesuatu pasti akan berusahakan, untuk mendapatkannya? KY pun macam tu..dalam kesibukan masih teringin nak makan, makan  sesuatu yang dah lama tak buat....nak tahu apa..jjooommmm....
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

Taadaaaa...KEK MABLE BERBELANG. nak beli pun boleh sebenarnya tapi..tapiiii...tak sama yang kita buat sendirikan? sedap ke.... tidak ke..puas hati heeeee...sebenarnya kek ni, satu warna je, saja KY nak buat belang-belang supaya u alls berkenan dan terliur tengok dan tak sabar nak mencuba buat sendiri hihihi

Ada tak orang yang rajin kat sini? PP tak nak cuba ke buat? heeeee kalau nak tunggu entri seterusnya hihihih....ok lah..terima kasih ye u alls yang sentiasa sport dan datang berkunjung ke blog KY ni...tanpa u alls sepilah blog ni..oohhh...yeeee..pada komen-komen yang belum berbalas harap bersabar ok...dan pada yang KY belum sempat balas kunjungan tu, harap bersabar juga...sabar itukan separuh dari iman...kuatkan iman kita dan banyakkan bersabar...okk...ok saja ni..

Salam sayang buat semua....muahhhhhh...