Jangan Lupa Senyuman Itu


بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum...Alhamdulillah, hari ini sekali lagi kita berkesempatan berada di hari jumaat yang mulia dan penuh berkah. Jejaka-jejaka hensem tu, siap-siap lah ye nak ke masjid...bertambah hensem semua bila berbaju melayu dan bersongkok...tapi yang dah berpunya tu jangan pulak menyimpang heeee...

Tentang entri semalam, ramai pulak buat permintaan, macam minta lagu ni hihih...bukan minta apa pun minta resepi..InysaAllah..di entri lain KY akan kongsikan resepinya ok? tunggu..

KY ada satu pesan buat u alls...


Hidup ini bisa memberi kita 100 alasan untuk menangis, tapi Tuhan memberi kita 1000 alasan untuk tersenyum.

Ayuh sama-sama kita bangkitkan semangat dan kuatkan jati diri untuk menempuhi ranjau kehidupan, jangan pernah mengeluh dengan apa yang diberi Tuhan..dan yang pasti jangan lupa tersenyum..kerana SENYUMAN KALIAN MANIS SEKALI...

49 ulasan:

  1. Kucing pun boleh senyum takkan kita tak bolehkan KY..hehh

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tu, senyuman itu pun satu ibadah kan?

      Padam
  2. Asal jangan senyum tak tentu pasal nanti org kata otak senget pulak kan KY.

    BalasPadam
    Balasan
    1. heheee...betul juak tu kak, tak pasal2 dapat title lain hihh

      Padam
  3. ya ilike it ..cheese.. wiiii ^_____^ lebar dan manis senyumku

    BalasPadam
    Balasan
    1. ehheehhhhh...betul tu manis sekali, macamla boleh rasakan? hihi

      Padam
  4. Balasan
    1. siapa yg comel kucing tu ke KY hhiih

      Padam
  5. benar, dan senyum itu adalah sedekah yang paling mudah. siapapun bisa melakukannya ...
    satu senyuman buat KY
    :)
    hehee

    BalasPadam
    Balasan
    1. heee..KY ambil terima kasih..fian

      Padam
  6. Postingan yang sangat aku sukai, penuh inspirasi dan menambah motivasi
    Saya sangat setuju sobat, Hidup ini bisa memberi kita 100 alasan untuk menangis, tapi Tuhan memberi kita 1000 alasan untuk tersenyum.
    Sungguh betapa luas kasih sayang Tuhan yg diberikan kepada Insan
    terima kasih sudah berbagi sahabatku KY
    sukses selalu yah

    BalasPadam
    Balasan
    1. nikmat2 Allah sentiasa bersama kita cuma kadang2 kita yg tidak nampakkan?
      mana senyuman untuk KY hihi

      Padam
  7. belom tau'y senyum aq huuuuuuuuuuuui mantap end seksi hahaha.

    BalasPadam
    Balasan
    1. uuu...seksi ya...kalau seksi jangan senyum sembarangan ya..bisa tergoda nanti cewek2 hihi

      Padam
    2. bkan tkt trgda mbk Ky tpi mlh takut ngelemparin batu sama aq heheh

      Padam
    3. heheee..kalau gitu hati2 bila senyum

      Padam
  8. senyum itu ibadah, asal jangan senyum senyum sendirian dijalan, hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. eeemmmm....betul tu, nanti apa yang difikirkan orang di jalan kan?

      Padam
  9. naahhh senyuman utk KY ^___________________________^
    hehe lebar x? *harapharap dpt kek smlm* hihik :P

    BalasPadam
    Balasan
    1. lebarnya...KY ambil simpan dlm album hihiihi

      ooo..nak rasuahlah ni heee

      Padam
  10. betul...betul...betul... mari kita senyum.. hehehe.. manis tak.. :)

    Ada Award buat KY.. :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. eehhehhhh....manisnya,

      thanks, nanti KY singgah ok

      Padam
  11. tapi ingat ky gak snyam-senyum sendiri kali...nanti di sangka orang ...gila ..hee.hee....senyum itu shodaqoh gitu ya kira-kira..

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tu senyuman itu ibadah yg paling mudah, tak mahulah senyum sendiri tapi sekarang tengah senyum sendiri ni melihat komen teman2

      Padam
  12. ehheheh!!comelnya!!! senyummmm....

    BalasPadam
  13. Kucingnya lucu KY :)

    BalasPadam
  14. hehehe ^_^ nih saya kasih senyuman yang paling manis ni buat KY, oya kucing tu comel sangat hehe saya jadi pengen nak peluk ....

    BalasPadam
    Balasan
    1. peluk ajalah...heee, satu lagi senyuman KY ambil..di simpan ya..hihi

      Padam
    2. Mbk KY Masnady suruh meluk kompor'j mbk gkgkgkgk

      Padam
    3. oh gitu hihihhiii

      Padam
  15. Balasan
    1. terima kasih senyuman anda di terima

      Padam
  16. istirahat2 minum susu sama kopi dulu biar tmbah semangat hehehe.

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tu minum biar sihat baru ada idea mahu tulis blog hehehe

      Padam
  17. Senyum itu adalah sebagian dari Iman.
    Mari Tersenyum :)

    BalasPadam
  18. Senyum adalah ibadah,KY ingin tahu rasanya energi senyum,coba saja KY niatkan memberikan senyuman untuk tubuh sendiri,lalu pejamkan mata dan rileks,akan terasa energi mengalir keseluruh tubuh dan perasaan mengembang. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. iya? InsyaAllah...nanti KY lakukan..terima kasih AB beri tips ni..jangan lupa senyum ya..

      Padam
  19. senyuman yg lahir dari hati yg ikhlas memang boleh mendamaikan hati.. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. eee...seperti senyuman ayie juga..kan?

      Padam
  20. senyum itu indah :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. senyuman itu juga bisa menyenangkan hati orang lainkan?

      Padam
  21. betul tu..senyum tak perlu kata apa-apa..:-)

    BalasPadam