Don't Be Sad!!! But I lIKE


بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum, alaaa...diam-diam dah sampai kepenghujung bulan April kita, esok masuk bulan baru 1 May, cutikan? bestnya cuti lagi, sukalah tu u alls kalau bab-bab cutikan? pada mereka yang bergelar pekerja, tak kiralah kerja sendiri ke, makan gaji ke, Selamat Hari Pekerja. walaupun kami yang tak bekerja, yang sentiasa ada cuti, tumpang gembira hehehee...

Cuti nanti, ada yang balik kampung, tapi cuti cuma sehari je kan? tak pelah kalau tak boleh balik time ni confrom 5 May nanti boleh balik huhuhu...tapi pada mereka yang balik kampung KY nak pesan hati-hati dijalan raya, jangan merempit-rempit huhhu...

Semalam pergi bandar beli buku lagi, KY dah lama sebenarnya nak buku tu...buku mana> buku ni lah...

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
dan KY dapat percuma 2 buah buku lagi

berbaloikan?

Baru baca sedikit rasanya bersemangat nak habiskan, tapi itulah masa tak mengizinkan, buku yang lama pun belum habis dibaca lagi, tambah pulak yang baru heeee, KY ni tak bolehlah tengok buku...nak kata ulat buku tak juga..oklah..tu je buat kali ni, tak de idea nak tulis apa huhuhu..KY kongsikan selogan buku ini,

Semangat dan azam untuk hidup hari ini
Tanpa kesedihan,
Tanpa kersahan,
Tanpa kemarahan,
Tanpa kedengkian
Dan 
Tanpa kebencian.

Jom kita baca sama-sama, biar sama-sama dapat ilmunya..