Kerana Dirimu Begitu Berharga


بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum..tak nak sedih-sedih dah memikirkan masalah dalam newspaper, kita balik ke realiti kehidupan heeee, sebagai manusia yang dilahirkan sebagai wanita dan apa lagi yang beragama Islam, kita di tuntut supaya menutup auratkan? cantikkan kalau wanita ini menutup aurat. nampak kemas dan bersih. sekarang fesyen tudung berbagai-bagai. nak nampak lagi alegan pun boleh asalkan pemakaian masih dilandasan tuntutan menutup dengan sempurna.

Tadi KY jalan-jalan kat laman pakcik google (suka benar ky jalan2) KY ternampak satu gambar yang menarik hati..nak tengok....
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


Apa kata mulai sekarang kita berubah menjadi lebih baik dan lebih sedikit sempurna dari sebelumnya. KY juga tahu dah ramai dikalangan wanita sekarang bertudung, cuma kita cuba menyempurnakan dengan lebih baik, bolehkan????

Tapi menutup aurat ni bukan saja tertumpu pada tudung tapi pada pakaian juga kan? bertudung dah cantik manis nampak tapi pakaian pulak tak kena, mana sesuai kan? 

Setitik air peluh wanita, yang kepanasan kerana bertudung, demi menutup auratnya, ia dikira sebagai pahala.
Wanita akan jauh lebih indah bila menutup aurat.
Kenapa Begitu???
KERANA DIRIMU BEGITU BERHARGA.