Jom Bersantai Di Gigi Pantai


بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum...cuti hari minggu nak kemana, KY jalan-jalan di pantai je...santai bersama keluarga...nak mandi ombak kuat sangat, gerun pulak tengok...jadi..berehat dan main di gigi air saja..jom layan gambar-gambar kat bawah...

bersama keluarga dan jiran, sesekali berkumpul..jemputlah makan semua...

bergambar bersama, u alls percaya atau tidak, ini puteri sulung KY...Nur Maisarah,
dah sama besar dengan ibunya...

gemuklah pulak nampak muka KY dalam posisi ini heeee...ini pula puteri kedua, Nur Erinna, memang suka senyummmm..budak ni

dan ini hero dan pembimbing dalam keluarga....heeee

Sesekali dapat berkumpul bersama ahli keluarga best juga..dah lama tak buat perjumpaan keluarga..ini pun bila pulak boleh bersantai lagi...oklah..cukup buat kali ini...cubalah berkenalan dengan keluarga KY...