Terima Kasih Awak, Sentiasa Bersama Saya

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum dan satu ciuman untuk u alls,

Awakkkk...
dah lama saya nak tulis kisah tentang kita, tapi asyik tertangguh je, bukan sebab apa, kekadang saya terlupa, padahal awak sentiasa bersama saya.

Awakkk...
masih ingat tak lagi pertemuan kita yang pertama, di saat itu saya memang tergila-gilakan awak, lagi pun, teman-teman saya semuanya dah ada, cuma saya je yang masih solo, kekadang tu malu juga saya, asyik orang bertanya saja...

Awakkk....
awakkan tahu, saya ini seperti apa, akhirnya saya nekad untuk memiliki awak...namun setelah bertahun-tahun bersama, sekarang saya merasa bosan, bosan kerana sikap awak, yang terlalu menganggu..

Awakkk...
saya tahu awak masih sayangkan saya, awak tak pernah jemu menghadap saya, menghantar SMS kepada saya, tapi saya sudah cakap saya sudah bosan dengan awak, sebab awak kadang-kadang menyakitkan hati saya...tapiiiiiiii....saya masih memerlukan awak...

Awakkk...
maafkan saya, sejak kebelangan ini saya jarang beri perhatian pada awak, namun awak tetap setia dengan saya, itu lah yang membuatkan saya tak dapat tinggalkan awak, walaupun hati ini meronta-ronta, tapi saya terfikir kalau tanpa awakkk...apa yang mampu saya lakukan...

Awakkk....
apa-apa pun Thanks sebab tak pernah lupakan saya , tak pernah henti text saya walaupun saya tak pernah balas . Thanks sangat-sangat.....

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
"### Celcom ###"



54 ulasan:

  1. Tapi awak asik pau saya aje...sesekali nak juga awak belanja...hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. heee...yg tu betul, tak blh tengok kredit banyak sikit kan?

      Padam
    2. Hai ... salam kenal semua. BTW, Threadnya rame bener nih.

      Numpang ngiklan ya gan. Thx.
      Pasang Iklan Mobil Gratis

      Padam
    3. terima kasih sidu singgah ke sini

      Padam
  2. suspen jer laa KY nih..haha

    klu Awakkk yg tu...ayie pun asyik kena text jer...hurmm

    BalasPadam
  3. wahhhh :) la ingat napelah tadi... rupanya celcom :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. heheeee...saja acik, santaikan minda

      Padam
  4. selamat siang (hermanbagus)

    BalasPadam
  5. saya masih setia dgn celcom dr dulu lagi wpun kekadang ... awk pau rm saya ... huhuhuuu

    BalasPadam
  6. lama jugak dah guna celcom ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. KY dr mula pakai phone, celcom lah yg utama

      Padam
  7. Sakejap rasa sayang sekejap rasa tak perlu tapi hakikatnya ia sangat diperlukan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tu kak, tanpa dia, susah juga kita nak berhubungkan? hihih

      Padam
  8. salam, komentar ku hanya ini.

    BalasPadam
    Balasan
    1. waalaikumussalam....tcc sihat saja kan?

      Padam
  9. Nyimak aja mba KY

    BalasPadam
  10. puteri lom pernah guna celcom lagi... :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. akk, dr awal memang dengan celcom

      Padam
  11. Haha..dah agak dah awal2 td..

    BalasPadam
  12. kekasih yang satu tak dpt di pisahkan ini..admin sihat tak?

    BalasPadam
    Balasan
    1. kekasih yg setia walaupun sesekali dia pau diut kita heeee

      Alhamdulillah..dah sihat, terima kasih suri

      Padam
  13. Akak pakai brodband ka? berubah ke streamyx haha

    BalasPadam
    Balasan
    1. akk, memang pakai treamx...celcom phone punya hihih

      Padam
  14. salam KY......

    memang sentiasa bersama2 kemana jua he heee....

    BalasPadam
    Balasan
    1. waalaikumussalam Yan,

      hehehe..samala masuk bilik air pun ikut sekali hihi

      Padam
  15. KY.. salam silaturrahmi ja ni yea kak dari sya :(

    BalasPadam
  16. incek selkom, kita hanya mampu bertahan selama 3 bulan je.. huhu..

    BalasPadam
  17. so far, x penah curang lg ngan celcom :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. baguslah nick, setia pada yg satu

      Padam
  18. hehehe.. i tak curang dengan maxis ^_^

    BalasPadam
  19. Awak ni memang buat kita yg baca ni suspen tau! hehe

    BalasPadam
  20. hehehe setia ngan celcom yer

    BalasPadam
  21. Keep on writing, great job!

    My blog - neighborlyabett66.blog.com - ,

    BalasPadam
  22. Everything posted made a lot of sense. But, consider this, suppose you were to create a awesome headline?
    I am not suggesting your information is not solid., however suppose
    you added a headline that grabbed a person's attention?
    I mean "Terima Kasih Awak, Sentiasa Bersama Saya" is kinda vanilla.
    You could glance at Yahoo's front page and watch how they write article
    headlines to grab viewers to open the links. You might try adding a
    video or a pic or two to grab people excited about what you've got to say.
    Just my opinion, it could make your posts a
    little bit more interesting.

    Also visit my web blog - Business Electricity Comparison

    BalasPadam
  23. I think this is among the most vital information for me.
    And i am glad reading your article. But wanna remark on some general things, The website style is
    perfect, the articles is really nice : D. Good job, cheers

    Here is my site chanelsaleonlinejp.com ()

    BalasPadam
  24. Having read this I thought it was extremely informative.
    I appreciate you finding the time and energy
    to put this article together. I once again find myself spending a significant amount of
    time both reading and leaving comments. But so what, it was still worthwhile!


    My website - lifeor.com ()

    BalasPadam
  25. If you are going for best contents like myself, simply pay a quick visit this site everyday as it
    provides feature contents, thanks

    My site logbook loans ()

    BalasPadam
  26. Great post! We are linking to this particularly great post on our website.
    Keep up the great writing.

    Feel free to visit my weblog; logbook loans []

    BalasPadam
  27. If you are going for best contents like me, simply pay a visit this
    web page everyday as it gives feature contents, thanks

    Feel free to surf to my page: logbook loan

    BalasPadam
  28. You could certainly see your skills within the work you write.

    The sector hopes for even more passionate writers like you who
    aren't afraid to say how they believe. At all times follow your heart.


    Also visit my blog post; ties for men ()

    BalasPadam
  29. My partner and I stumbled over here different web
    address and thought I may as well check things out.
    I like what I see so now i'm following you. Look forward to going over
    your web page for a second time.

    Feel free to surf to my web page logbook loan

    BalasPadam
  30. Unquestionably imagine that that you said.
    Your favorite justification appeared to be on the internet the simplest thing to have in mind
    of. I say to you, I definitely get irked while folks consider worries that they plainly do not understand about.
    You controlled to hit the nail upon the highest as smartly as defined out the entire
    thing with no need side effect , folks can take a signal.
    Will probably be back to get more. Thank you

    my blog post - http://mollydiamond.com/%20Ways%20To%20Stay%20Positive%20During%20The%20Dating%20Process.html

    BalasPadam
  31. I go to see daily some web pages and information sites to read articles or reviews, except this weblog offers feature based articles.



    Also visit my page :: logbook loan, ,

    BalasPadam
  32. If you wish for to get much from this piece of writing then you have to apply these
    methods to your won web site.

    my site logbook loans

    BalasPadam